Współpraca z Bank Zachodni WBK

Bank Zachodni WBK – 5% rabatu dla wszystkich  klientów!

W ramach współpracy z bankiem BZ WBK, dla wszystkich jego klientów, oferujemy 5% rabatu na zamawianie jedzenia w każdej restauracji znajdującej się na PizzaPortal.pl.

PizzaPortal.pl współpracuje już z ponad 2000 restauracjami w blisko 400 miastach w całej Polsce i każdego dnia poszerza swoją ofertę. Nasza działalność opiera się nie tylko na kooperacji z najlepszymi polskimi punktami gastronomicznymi, ale również na współdziałaniu z innymi znanymi markami. Jednym z naszych głównych partnerów jest Bank Zachodni WBK. To jeden z największych i najbardziej nowoczesnych polskich banków, lider rynku w zakresie usług elektronicznych i poziomu zabezpieczeń.

Jak skorzystać ze zniżki?

Aby skorzystać z 5% rabatu na dowolne danie w naszym serwisie, skorzystaj z kodu rabatowego:

KLIKNIJ TUTAJ

Uwaga! Jeden użytkownik może wykorzystać podane hasło tylko 3 razy. Kody będą się okresowo zmieniać – szczegóły na stronie głównej PizzaPortal.pl.

22 Comments

  1. Ściema – pomimo niewykorzystania kodu ani razu, wyskakuje komunikat o wykorzystaniu 3-razy. Nie polecam portalu i pseudopromocji. Trzeba też zastanowić się nad tym czy warto być klientem BZWBK.

  2. Kod działa poprawnie. Każdy użytkownik może z niego skorzystać 3 razy więc proszę upewnić się, że kod nie był już używany.

  3. Kod nie działa poprawnie. Ani raz z niego nie korzystałem, a mam info, że został już wykorzystany 3 razy…

  4. Kod nie działa. Dzisiaj zobaczyłam, że jest zniżka 5% dla klientów BZWBK, chciałam skorzystać (po raz pierwszy) z promocji, niestety pokazał się komunikat, że kod został już trzykrotnie wykorzystany.

  5. Potwierdzam, kod nie działa. Wyskakuje, że został już wykorzystany 3x a ani razu nie używałem go.

  6. Może lepiej administrator strony upewni się, czy kod działa zamiast od razu odpowiadać w ten sposób komentującemu.
    Ja również zgłaszam, że pomimo niewykorzystania kodu, wyskakuje mi informacja, że już go wykorzystałem.
    Pozdrawiam

  7. Mam identyczną sytuację jak u Klienta w komentarzu powyżej: wyskakuje, że kod był już wykorzystany, mimo, że nikt w domu z niego nie korzystał. Próbowałam 2 razy – więc zgadzam się, trochę ściema :(

  8. Niestety mam podobny problem. Korzystam z pizzaportal pierwszy raz od dosyć dawna i wyskakuje mi komunikat, że kod promocyjny został wykorzystany maksymalną ilość razy -.-

  9. Wszystkie testy kodu przebiegły poprawnie. Być może były to pojedyńcze przypadki, w których kod nie funckjonował – za co serdecznie przepraszamy. Aby usprawnić działalność kodu, zniżka jest teraz dostępna w postaci bezpośredniego linku o treści “KLIKNIJ TUTAJ”. W razie jakichkolwiek komplikacji prosimy o przesłanie szczegółów zamówienia na nasz adres email [email protected], wtedy będziemy mogli rozpatrzyć każdy przypadek indywidualnie.

  10. Kod nadal nie działa, zamawiam pierwszy raz przez stronę pizzaportal.pl i dostaje informację o tym, że kod został wykorzystany – zdejmijcie tą śmieszną promocję ze strony albo naprawcie mechanizm – jak na razie, widać, że mało komu działa Wasz śmieszny mechanizm.

  11. Chcielibyśmy zapewnić, że naszym zamiarem nie jest wprowadzanie klientów w błąd – jeszcze raz sprawdzimy działanie kodu. Pragniemy przeprosić za utrudnienia.

  12. Pragniemy poinformować, że kod zostanie ponownie sprawdzony. Przykro nam, że wystąpiły utrudnienia przy korzystaniu z naszego portalu. Chcielibyśmy przeprosić za zaistniałe niedogodności. Zweryfikujemy sytuację.

  13. Jedna wielka ściema!!!!
    Od kilku dni ten sam problem i nic z tym nie zrobiono??!!

    “Załoga Pizzaportal
    , Wrzesień 23, 2013 o 1:25 pm :
    Pragniemy poinformować, że kod zostanie ponownie sprawdzony. Przykro nam, że wystąpiły utrudnienia przy korzystaniu z naszego portalu. Chcielibyśmy przeprosić za zaistniałe niedogodności. Zweryfikujemy sytuację.”

  14. U mnie to samo – kod mimo nie wykorzystania go ani razu nie działa. Widać, że naprawienie tego błędu przewyższa załogę tego portalu, albo po prostu nie chcecie tego naprawić. Zdejmijcie informację o tym rabacie, bo tylko wprowadzacie ludzi w błąd.

  15. Dziękujemy za wiadomość. Naszym celem nie jest wprowadzenie klientów w błąd. Postaramy się jak najszybciej usunąć problem związany z kodem. Prosilibyśmy również o informację zwrotną jaką wysłaliśmy w odpowiedzi na przesłanego do nas maila.

  16. Jak już wspomnieliśmy, staramy się rozwiązać problem techniczny ze wspomnianym kodem rabatowym.

Leave a Reply

(*) Required, Your email will not be published


*