Top 10 niepozornych, a sycących dań!

Top 10 niepozornych, a sycących dań!

Posiłek nie musi składać się z dwóch dań i zajmować kilku talerzy, żeby być pełnowartościowy, pożywny i przede wszystkim sycący! Zobaczcie, jakie Top 10 dań możecie zjeść bez wyrzutów sumienia, nie czuć się po nich ciężko i najeść się do syta!

Oto nasze Top 10 niepozornych, a sycących dań:

1. Łosoś – dobry jest w każdej postaci: smażony, gotowany, duszony i grillowany, znakomicie sprawdzi się w sałatkach, roladkach, na kanapkach i jako danie główne. Łosoś bogaty jest w kwasy tłuszczowe i cenne witaminy, przygotowany z ryżem i szpinakiem na pewno zaspokoi nawet największy głód.

łosoś

2. Sushi – japoński przysmak idealny na lunch lub lekką kolację. Możecie skomponować różnej wielkości zestaw z dowolnymi rodzajami sushi i składnikami! Będziecie zdziwieni, jak nasyci Was kilka zwiniętych wodorostów z ryżem i rybą, a smaku doda ostre wasabi!

sushi

3. Zupa chińska z pierożkami wonton – choć to dla nas orientalne smaki, to te tradycyjne chińskie pierożki gotowane na parze z farszem z mielonej wieprzowiny, krewetek lub ostryg, stworzą idealne połączenie z chińską zupą. Ich sekretem jest ciasto, znakomicie smakują z sosem sojowym.

pierożki

4. Grillowana pierś z kurczaka – kurczak dostarczy Wam białka, a jeśli połączycie go z warzywami, to zapas energii macie zapewniony! Najlepiej smakuje w towarzystwie sałaty i pomidorków koktajlowych. Jeśli macie wybór, to warto jeść kurczaka gotowanego lub grillowanego, smażonego spożywajcie tylko na obiadach u babci ;)

kurczak

5. Sajgonki – ponownie powracamy do kuchni azjatyckiej. Popularne sajgonki mogą być zrobione z papieru ryżowego, a nawet ciasta naleśnikowego. A farsz? Tu liczba możliwości jest nieskończona, świetnie sprawdza się nadzienie warzywne, mięsne i krewetkowe. Do zapełnienia żołądka wystarczą dwie sajgonki, ryż i surówka.

sajgonki

6. Makaron sojowy z owocami morza – dalej znajdujemy się w klimatach azjatyckich. Ten przezroczysty makaron, choć niepozorny, z pewnością sprawdzi się na obiad. O wartościach odżywczych, jakie dostarczają nam owoce morza, chyba nie musimy się rozpisywać – samo zdrowie!

owoce morza

7. Makaron z warzywami – w tym zestawieniu lepiej, aby przewaga warzyw nad makaronem była znacząca. Jeśli już makaron, to ugotowany al dente, tak przygotowany nie jest bardzo tuczący. Najwięcej kalorii mają sosy, więc lepiej zadowolić się tylko oliwą ;)

makaron

8. Krem z pomidorów – proste, łatwe, przyjemne i… pyszne! W wersji light podany koniecznie bez śmietany i żółtego sera, ale czasem można zgrzeszyć ;) Co ciekawe pomidory nie tracą swoich składników odżywczych w procesie gotowania, dlatego nie może ich zabraknąć w codziennej diecie!

krem

9. Hummus – jeden z ulubionych przysmaków wegetarian, jego głównym składnikiem jest ciecierzyca. To świetna zimna przekąska, najlepiej smakuje z chlebem. Może stać się dobrą alternatywą na pomysł na kanapki, które nie zawsze muszą być z szynką i serem.

hummus

10. Owocowe szaszłyki – wiosna zbliża się wielkimi krokami! Choć owoce to przekąska na mniejszy głód, to na pewno będą idealnym rozwiązaniem w cieplejsze dni. Zjedzenie kilku takich sztuk nasyci Was witaminami na cały dzień!

owoce

Pamiętajcie, gdziekolwiek złapie Was głód, zawsze możecie skorzystać z tego zestawienia Top 10 niepozornych, a sycących dań. Sprawdźcie, które możecie zamówić na PizzaPortal.pl!

Leave a Reply

(*) Required, Your email will not be published


*