PizzaPortal.pl i migam.pl

Pod koniec marca, przy współpracy z migam.pl, stworzyliśmy nową możliwość kontaktu i obsługi Użytkowników. Dzięki nowemu systemowi komunikacji osoby niesłyszące zapewniony mają łatwy i szybki kontakt z naszym serwisem. Daje to możliwość rozwiązywania na bieżąco wszelkich problemów i pytań dotyczących m.in. składania zamówień czy sposobów płatności za zamówiony posiłek.

Jak działa system?
Aby skorzystać z pomocy należy wejść na stronę kontaktową i kliknąć buton tłumacza języka migowego. Wtedy następuje połączenie z konsultantem biura serwisu migam.pl, który staje się pośrednikiem między Użytkownikiem, a Wsparciem Klienta PizzaPortal.pl. Obsługa Klienta osób niesłyszących czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 18.

Mamy nadzieję, że dzięki wdrożonemu systemowi nasi Użytkownicy jeszcze szybciej i sprawniej będą mogli rozwiązać wszelkie wątpliwości. Obok tej formy obsługi Klienta istnieją inne kanały kontaktu z portalem: telefoniczny, mailowy, smsowy, czy na portalach społecznościach. Specjalnie dla wszystkich Użytkowników uruchomiony został również czat, gdzie można na bieżąco zadać pytania lub przedstawić problem bądź uwagi.

3 Comments

  1. Ciekawe czy poza przekazem PRowym cokolwiek za tym idzie? Prosimy o info, gdy usługa kiedykolwiek zostanie użyta….

  2. Usługa została skierowana do osób niesłyszących, które często korzystają z naszego portalu. Chcielibyśmy ułatwić tym osobom kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Mamy nadzieję, że spełni ona oczekiwania Użytkowników. Oczywiście, chętnie przyjmiemy wszystkie sugestie, każda uwaga naszych Klientów jest dla nas cenna.

  3. Już zamawialiśmy pizzę osobom Głuchym,.. podobnie jak dla innych klientów umawialiśmy wizyty lekarskie, wzywaliśmy karetkę pogotowia, zdarzyło nam się też tłumaczyć przy zamawianiu …żużlu …
    Ta usługa na prawdę jest przydatna , pozwala osobom Głuchym korzystać z telefonu i infolinii

Leave a Reply

(*) Required, Your email will not be published


*