Kontakt

Jesteś przedstawicielem mediów i szukasz dodatkowych informacji o PizzaPortal.pl? Skontaktuj się z nami.
Adres mailowy do kontaktu z mediami:

adres e-mail: marketing@pizzaportal.pl

adres: Restaurant Partner Polska sp. z o.o., ul. Piotrkowska 276, 90-361 Łódź

13 Comments

  1. Hej, restauracja ma prawo doliczyć do ceny potrawy koszt opakowania. Jeżeli zaś chodzi o paragon – napisz do nas na biuro@pizzaportal.pl, z którą transakcją miałeś kłopot, chętnie pomożemy.

  2. 2x pobrało mi pieniądze z konta i nie złożono zamówienia!!! Środki zablokowane a pizzy nie ma! Skandal! Kiedy pieniadze do mnie wroca?

  3. Zamówiłem przez portal pizza, pieniądze dotpay pobrał a zlecenie puf zniknęło i pieniądze.Mam nadzieje że w ciągu 3 dni oddadzą. no ale głodny zasypiam…..i bez pieniędzy…

  4. Witaj,
    zdarza się, że w wyniku przerwanego połączenia między aplikacją i operatorem płatności nie otrzymujemy środków za zamówienie i nie jest ono wtedy generowane :( W takim przypadku środki pozostają jedynie zablokowane. Jeśli jest to operator przelewów dotpay, zdjęcie blokady następuje automatycznie w ciągu 72h roboczych.

  5. Witaj,
    zdarza się, że w wyniku przerwanego połączenia między aplikacją i operatorem płatności nie otrzymujemy środków za zamówienie i nie jest ono wtedy generowane :( W takim przypadku środki pozostają jedynie zablokowane. Jeśli jest to operator przelewów dotpay, zdjęcie blokady następuje automatycznie w ciągu 72h roboczych.

  6. Witam. Zamawiam u Państwa jedzenie od ponad 1,5 roku dosyć często , i było by mówiąc po gastronomicznemu “petarda” gdyby nie jedna ważna rzecz. Otóż kilka razy(chyba juz ze 3 -4 razy) miałem u Państwa incydent z kartą debetową… Wszystko fajnie… wpisujemy kod , który państwo podają, i nagle znika możliwość płacenia gotówka…dziwne , ale ok.. Ale gdy pojawia się komunikat ,że przykro mi ale nie zrealizujemy Pana zamówienia , to człowieka lekko mówiąc szlak trafia … A co najlepsze zostały mi zabrane pieniądze z konta.. Trochę dziwne jest to , że na pieniądze trzeba czekać….aż 3 dni… i to robocze… Zmieńcie to drodzy Państwo , bo wydaje mi się , że to drażni i bardzo odpycha klientów , którzy chcą płacić przelewami. Z wyrazami Szacunku Kamil

  7. Kamil,
    dziękujemy za Twój komentarz. :)
    Zgodnie z warunkami użycia kodów rabatowych, płatność w takim przypadku możliwa jest jedynie drogą online. Płatność gotówką możliwa jest w chwili gdy taką płatność akceptuje restauracja i w przypadku składania zamówienia bez użycia kodu rabatowego.
    Jednocześnie chcielibyśmy wyrazić, że przykro nam z powodu natrafienie przez Ciebie na opisane sytuacje podczas składania zamówień. Niestety w przypadku, gdy nie otrzymujemy płatności w wyniku np. zerwania połączenia między bankiem i operatorem płatności, zamówienie nie może być wygenerowane w naszym systemie. W takich przypadkach środki nie są księgowane na naszym koncie i podlegają procedurze automatycznego zwrotu wykonywanego przez operatora płatności. W przypadku płatności przelewem taki zwrot następuje w ciągu 72h roboczych, natomiast w przypadku płatności kartą – w ciągu 3-14 dni roboczych (zazwyczaj kilka dni roboczych).
    W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zawsze pozostajemy do Twojej dyspozycji pod numerem bezpłatnej infolinii 0 800 777 107, tutaj zawsze pomożemy od ręki. :)

  8. Czy są może jakieś zniżki na zamówienia w dniu urodzin? :)
    Pozdrawiam

  9. Hej Kasia :)
    Obecnie nie mamy urodzinowych kodów promocyjnych. Zapraszamy do obserwowania strony z rabatami dla miast http://pizzaportal.pl/kupony-promocyjne/.
    Możesz też napisać do nas na facebooku, gdy będzie mijał rok od Twojego pierwszego zamówienia u nas lub będziesz blisko okrągłej liczby zamówień (100), a rabat na pewno się znajdzie. ;)

  10. Jakiś czas temu chciałam zamówić pizze za pomocą waszej aplikacji. Kiedy juz wpisalam dane karty i kliknęłam przycisk “dalej”, pokazała mi się informacja, ze wystąpił błąd. Pizza nie przyszła, a pieniądze za nią zostały pobrane z konta. Kilka minut później spróbowałam jeszcze raz, sytuacja znowu się powtórzyła.

  11. Marta, przykro nam z powodu opisanej sytuacji :(
    Prosimy napisz do nas ze szczegółami na facebooku bądź na adres biuro@pizzaportal.pl. Jeśli Twoje środki nie powróciły do Ciebie, oczywiście w tej sprawie też pomożemy! :)

Leave a Reply

(*) Required, Your email will not be published


*